Jag kikar in hos Torrid

Tar mig en titt hos Torrid.

Source of Wisdom - Virtual Stretch Denim Tube Bubble Dress SKU: 524246

Ballongklänning i denim, 58$.

Black Lace and Pale Peach Satin Sweetheart Strapless Dress SKU: 544868

Supersöt klänning, rea för 48$.

Turquoise and Pink Plaid Flannel Dress SKU: 594997

Söt rutig flanellklänning, 48$. Ingen fan av dessa blanka leggings dock.

DOE - Barbie and Ken Roses Tattoo Tee SKU: 554635

Tokläcker T-shirt ”Barbie&Ken”, till ett par jeansshorts och en kavaj med uppvikta ärmar? 27$.

Tim Burton's Alice in Wonderland - Red Queen Hoodie SKU: 573284

Gillar inte kommersialisering av filmer, men jag kan bara inte motstå denna huvtröja med tryck från Tim Burtons ”Alice in Wonderland”. 48$.

Black Red Patent Belt Pencil Skirt SKU: 586314

Superfeminin pennkjol med rött smalt skärp, får mig att greppa plånboken… 44$.

Black and White Heart Cropped Cardigan SKU: 508985

Kombinera med denna korta kofta, 38$.

Red and Black Plaid 3/4-Sleeved Jacket SKU: 507452

Oh, come to mama, sweet little jacket… 48$.

White and Navy Angled Stripe Top SKU: 547996

Randig kors o tvärs, nästan lite psykedelisk… 28$.

Ed Hardy - Black Carly Tube Top SKU: 571431

Tubtopp med yttre svart tyg som är ”slashat” så man ser det undre trycket igenom. 98$.

Black and Pink Sexy Bitch Pyramid Stud Belt SKU: 532734

Nån som vågar ha det här bältet på sig? 24$.

Det här inlägget postades i accessoarer, kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Jag kikar in hos Torrid

  1. Hildurina skriver:

    Hej!
    Så mycket snyggt! Jag brukar kika in här på din blogg titt som tätt, härligt med någon som lägger ut fina kläder för oss som kräver lite större storlekar. Jar har dock aldrig skickat efter något från en utlänsk sida. Är det krångligt?
    Varma kramar från mig.

    • sarixa skriver:

      Hej! Nej, själva beställandet är inte krångligt, men ibland kan det krångla med tullen. Om du beställer från ett EU-land är det relativt enkelt eftersom du då ska betala moms i det landet, och det blir då som att beställa från Sverige. Jag beställde för tre veckor sedan kläder från Storbritannien och de har först nu kommit fram, trots att de skriver på hemsidan att leverans till Sverige ska ta 5-7 dagar. Så man får vara beredd att vänta litet. Att beställa från ett icke-EU land kan vara mycket krångligare, och jag skulle nog rekommendera dig att du då går ihop med några andra som vill beställa så att ni håller kostnaderna nere. För mer info se här eller tullverket.

    • sarixa skriver:

      Och tack för berömmet! 🙂

  2. kicka skriver:

    hej hej jag har letat som en tok efter kläder i stora storlekar men har inte kunnat hitta några mer en yup ellos och cellbes, jag drar sj ca 54 och är bara 17 år och de mästa enligt mig går i ”tant-style” men så hittade jag torrid men vågar inte beställ då jag har hört att tullen blir jätte dyr.

    • sarixa skriver:

      Hej! Ja, jag förstår dig. Har heller inte vågat beställa från amerikanska siter, men om du tittar i min länklista finns det en hel del brittiska företag som du kan kolla in. Så länge man beställer inom EU så slipper man tull, moms och skatt. Du betalar bara vad som står på hemsidan, dvs priset plus frakten. Det tar ca 1 månad att få hem varorna. Jag har hittat mycket snyggt på Dorothy Perkins, Very, och Yours. Annars kan jag tipsa om märket Zizzi som har börjat säljas via ellos nu, där finns det också mycket fint. Fast nu är ju jag bra mycket äldre än dig, så jag vet inte om det är exakt din stil. Lycka till, hoppas du hittar fina kläder!

Kommentera

