Nya kläder på Faith 21

Följde Nostalchics inlägg till Faith 21 och browsade lite bland deras nya kläder. De har helt klart hottat upp kollektionen sen sist! Vad sägs om detta?

Lätt cardigan i fantastisk gul färg, 17,80$.
 
 
Tunika med dekorationer som för tankarna till Amerikas indianer, 24,80$.
 
 
Jag fastnar ofta för den här typen av söta spetsprydda blusar, men sen när jag kommer hem med dem har jag inte så mycket att matcha dem med. Jag tror det skulle vara jättesnyggt att kombinera detta sockersöta plagg med en strikt kontorsdräkt. Snygga kontraster blir det. 24,80$.
 
 
Jag själv är alldeles för feg för dessa jeans, men de är så coola – exakt rätt blå nyans och ”skinny” modell. 19,80$.
 
 
Enkelt men snyggt! Bältet ingår. 19,80$.
 
 
Jag älskar den här typen av shorts! Lite baggy, som om man klippt av ett par gubbyxor, och det är obligatoriskt med ett bälte! Supersnyggt! 22,80$.
 

 
Roligt linne till sommaren. 14,80$. Kanske till shortsen ovanför?
 
 
Och den här tog jag bara med för modellens skull. Ni känner väl igen henne? Japp, det är Whitney som vann Americas Next Top Model för några omgångar sedan. Tycker inte hon passar i brunt hår, hon ser så blek ut. By the way, linnet kostar 19,80$.
 
 
 
 
Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

