Rea på kurviga

Är lite småsugen på några grejer från kurviga, men plånboken ekar så hemskt när jag öppnar dem. Det här är vad jag spanat in.

Tora Topp Nude

Nude + svart topp, 99 kr. En riktig hit or miss tror jag – antingen är den jättesnygg eller så är den helt misslyckad när man får se den live. Det är ibland väldigt svårt att bedöma endast på bilder. Fast nude/svart är jättetrendigt just nu, så för 99 spänn kanske man kan chansa…

Buffalo Dress Rosa

Den här klänningen för 349 kr går dock bara upp till 46/48. Lite dåligt faktiskt att de har så ojämna storlekar på kurviga, ibland har de riktigt stora storlekar och ibland bara upp till 46/48.

Rocker Yellow

Samma sak här, bara upp till 46/48, men den här är stretch så jag tror att jag kan ha den. 99 kr.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

