Dagens: Svart torsdag

Ja, jag syftade ju på kläderna, men det kanske kan spegla mitt humör också. Låååång arbetsdag utan att prestera särskilt mycket. Nästa vecka börjar jag på en kurs, ska bli ganska trevligt att få ett litet avbrott från labbet och bara försöka sitta och lyssna och lära sig. Tyvärr kan jag nog inte slappna av tillräckligt för att gå på kursen 8.15 till 15.45 för att sedan åka hem och känna mig nöjd med mig själv, utan det blir nog till att jobba lite på labbet före eller efter varje dag. Ska försöka fundera ut några experiment som jag köra parallellt utan alltför mycket ansträngning.

Anyway, så här såg jag ut idag! Måste göra fler hål i bältet, skulle gärna vilja ha det lite högre upp.

(Ledsen för bildkvaliteten, men jag ville ljusa upp kortet så att det syns vad jag faktiskt har på mig)

Stickad tröja från ellos, bälte från ellos, skjorta från HM, byxor från Lindex.

Det här inlägget postades i Dagsform och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dagens: Svart torsdag

  1. Mikkis skriver:

    TACK för dina modetips för oss lite kurvigare tjejer! Snubblade över din blogg när ja satt o sökte på plus size klänningar då ja o en kompis desperat försöker hitta nån billigare brudtärne klänning till oss för under 700 sek. Kollat på endel länkar som du gett i bloggen o har än så länge hittat 2 st potentiella klänningar. Så tack så mycke för hjälpen kan man säga 😀

  2. Tia skriver:

    Riktigt fint! Bältet var verkligen pricken över ‘i’.

  3. fru P skriver:

    Du var jättefin i den här outfiten bruden!

Kommentera

