Asos plus size kollektion ”Curve”

Imorgon är det dags… premiären för asos nya kollektion i storlekar upp till 26 (ca 56)! Oooh, jag är jättespänd. Men jag måste säga att de bilder jag sett har gjort mig rätt rejält besviken, så jag försöker hålla förväntningarna nere. Och sen förstår jag inte varför de inte gör som tex Dorothy Perkins, som inte har en egen plus size kollektion utan låter de flesta plagg gå hela vägen upp till 22 (kunde gärna få gå till 26 för min del).

Enda bilderna jag kunde hitta… Källa.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

