Men HM, har ni lyckats smyga in en snygg tröja i BiB?

Ja, tamejfan. Precis när jag totalt förlorat hoppet går HM och stoppar in en skitsnygg tröja i sin tjockiskollektion! Vad är det som händer? Har jag feber? Snurrar jorden baklänges? Eller – kan det vara så att någon på HM har… (huuuu)… tänkt till? Kanske någon har förstått därborta att även vi vill ha snygga kläder? Kan det vara så? Näe… det var nog bara en ren slump. Om man kollar in resten av deras kollektion blir det ganska uppenbart. Förutom det faktum att de bara har 20 tjockisplagg i sin webbutik.

Här är tröjan som ska få flytta hem till mig i vår för 199 kr.

Här är ett axplock ur övriga kollektionen som bevisar att ovanstående snyggis bara var en lyckträff.

Nån mer än jag som får déjà vu-känsla? Det är ju samma, samma, samma plagg som återkommer år efter år, i nya ”diskreta” färger alternativt ”glada och spralliga” färger. Jag är så trött på den där jäkla storskjortan, som ändå aldrig sitter snyggt på mig! Nej – blä! Ger oss mer av den randiga tröjan ovan här.

Källa: www.hm.com

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Men HM, har ni lyckats smyga in en snygg tröja i BiB?

  1. Tia skriver:

    Hej!
    Mycket fin blogg du har här! Måste bara kommentera om HMs BiB: kläderna är verkligen så deprimerande!

    Fortsätt ge oss tjockisar bra tips, tackar och bockar /T

Kommentera

