Carmakoma – I like your style!

Förstod inte riktigt vad andra bloggare såg hos den danska klädfirman Carmakoma – i höstas gjorde de en kollektion i stort sett helt i grått, lila och svart. Boring, boring tyckte jag. Men så slänger jag ett öga i deras lookbook anno våren 2010 och blir slagen med häpnad – det är ju riktigt snyggt! Här kommer några av mina favoriter. Skrattar lite i mjugg åt mig själv, har ju bara valt ut svart och grått fastän jag klagade på dessa färgval alldeles nyss…

 

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

