Inköpt från Dorothy Perkins

Jag väntar inte bara på ett, utan på två paket från Storbritannien. Kunde inte motstå dessa små läckerheter…

Till vänster ett långt randigt linne, som jag tror blir väldigt snyggt att ha under en hel del av mina kläder. Sedan en vit tunika i ett angoraliknande material (utlovas), som jag tyckte såg så mysig ut. Sedan kommer den jag suktar efter – den blå jackan…. oj vad jag tror den är snygg! Är bara nervös att den inte ska passa. Den borde göra det om storleken stämmer, men man vet ju aldrig. Längst till höger en enkel lila topp som jag har tänkt ha under ett linne, den kostade bara 50 spänn.

Allt är från Dorothy Perkins.

Det här inlägget postades i Inköpt, kläder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

