Snygga väskor från Accessora

Det finns även en hel del snygga väskor på Accessora, de har  bl.a. snygga laptop-väskor.

Väldigt tjejigt och supersött vill-ha-vill-ha laptopfodral från Walk on Water. 10 tum kostar 295 kr.

Rosa datorfodral Walk on water

Om jag hade lite mer cash i mitt liv, skulle jag tjacka denna väska från Katrin Leiber. 2995 kr – nedsatt från 4495 kr.

Hur snygg handväska som helst! Från Ted Baker, rea för 399 kr.

Är inte det här rätt smart? En handväskinsats från Exerro. Finns i tre olika storlekar och i färgerna rött och svart. Sägs att de ska passa de flesta handväskmodeller. Fördel 1 – du lyfter bara över allt innehåll när du byter väska, slipper rota runt och glömma nåt viktigt kvar i väskan. Fördel 2 – om insidan av din väska inte är lika välorganiserad som den är snygg, så har du chansen att organisera upp det själv med denna insats.

Det här är en skötväska (!) från Funkimama, men inte behöver jag nån bäbis för att använda den här! Stor och rymlig och du får plats med allt. 595 kr. Fanns den i svart hade jag köpt den direkt.

Håhåhå, vad har vi här då? Den här blev jag väääldigt sugen på. Den var iofs snyggare i rött, men den färgen är slutsåld. Den är stor och rymlig, 45*34*12 cm. 349 kr. Bra pris!

Det här inlägget postades i accessoarer och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

