Mina senaste shoppingfynd – del 1

Well, well. Inte heller denna rea kunde jag stå emot, utan jag bara blev tvungen att handla lite på Yours. Fast det var ju jäääkligt billigt! Och så blir jag (troligtvis) ensam om att ha dessa kläder. Bara det är ju värt lite, när vartannat plagg jag köper även hittar hem till svärmor. Lika smak? Snarare brist på utbud.

Billig frakt var det också, endast 7£. Det kan nog vara första gången någonsin jag är glad över vårt medlemskap i EU!

Ledsen för de små bilderna, blev enklast så. Längst till vänster är en ”boob tube” (som dom kallar det i England) med tillhörande bälte, sedan följer en galet blommig tunikaklänning som fick följa med för att den bara kostade 60 kr. Tyckte den kunde bli lite fräck till sommaren. Sedan en chockrosa tröja med ett ansikte på, den fanns i vitt, men jag ville ha in lite färg i garderoben. På bilden efter är det kjolen som jag har köpt – äntligen en tulpankjol! Hoppas den blir snygg på! Näst längst till höger en silverstickad bolero, har saknat nåt snyggt till finklänningarna, man vill ju inte dra på sig sin gamla sunkiga kofta när man är partysnygg i övrigt. Och allra längst till höger ett par örhängen i form av rosetter. Som sagt, jag är en sucker för rosetter…

Vad tror ni om den här kombinationen – kjolen, den svarta tutt-tuben, boleron samt örhängena? Tror det kan bli ganska snyggt och sofistikerat!

Fast de har ju inte kommit än, man kanske inte ska ropa hej innan man kommit över bäcken. Man vet ju aldrig vad tullen kan få för sig.

Det här inlägget postades i Inköpt, kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mina senaste shoppingfynd – del 1

  1. Ping: Jippi! Tomten kom en månad försent! « Sarixa

Kommentera

