Dagens outfit – första dagen på jobbet

Jaha, då var det dags igen. Efter nästan två veckors härlig julledighet drar jobbet igång igen. Kändes väldigt, väldigt motigt i onsdags kväll, men nu är det ju helg igen! Så här såg jag ut på årets första arbetsdag. Nu ser jag att jag ser lite missbildad ut på fotot, ser ut att ha strl 56 på överdelen av kroppen och 42 på nederdelen! Men jag lovar, jag har normala proportioner. Topp från KappAhl, kofta från Lindex, byxor från Lindex.

Det här inlägget postades i Dagsform, kläder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

