Vårnytt i plus size hos Lindex

Tja, en del snyggt har de väl måste jag säga. Men nu börjar jag bli bortskämd med de fina kläder jag hittar när jag surfar runt i UK/USA så jag tycker väl att det mesta går fetbort. Här kommer några snyggingar som jag hittade på hemsidan, har inte sett alla i butik dock.

Jag är en totalsucker för alla naturinspirerade mönster, om de så må vara träd, grenar, blad – alla organiska former får mig på fall. Den här toppen kan få flytta hem till mig, 299 kr och du hittar den här.

 

Den här rosa toppen har jag sett i butik, och den ser bra mycket snyggare ut i verkligheten. Den är inte så lång som den ser ut på den här bilden, och det tycker jag kan kännas uppfriskande efter en lååång säsong med lååånga tunikor överallt. 249 kr.

Hm, jag undrar jag hur den här toppen ser ut i verkligheten. Det hade varit bra mycket coolare med riktiga kedjor istället för tryck… 149 kr.

Gillar uggletrycket på denna topp. 249 kr.

Källa: Bilder från Lindex Shop Online

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

