Chockrosa…

… eller snarare rosa chock! Ja, jag vet, jag dissade nya ellos-katalogen i ett tidigare inlägg, men jag måste väl erkänna att det finns ett par plagg som får hjärtat att slå lite snabbare. Och som av en händelse råkar alla vara rosa och från Sara Kelly. Surprise, liksom.

Supersöt rosa blus med vita prickar och volangknyt i fram. Finns även i grått. 299 kr.

Fin kappa för 699 kr. Med den här kommer det bli mycket roligare att gå till jobbet i vår…

Klassisk klänning – är dock inte riktigt säker på tyget. Ser lite för glansigt ut – skulle föredra ett grövre tyg i ljusrosa, som ger lite mer struktur. Finns i mönstrad version. 399 kr.

Superfin klänning med snyggt fall – ser välarbetad ut. Måste intala mig själv gång på gång att jag verkligen inte behöver fler klänningar. 499 kr.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

