Ellos katalog

Jaha, årets första besvikelse blev helt klart den nya ellos katalogen. Brukar alltid hitta en massa fina saker där, framförallt från märket Sara Kelly. Men i år blev jag verkligen besviken… hittade inte ett enda plagg som var värt att hålla ögonen på! Å andra sidan har inte den lilla katalogen med de stora plaggen kommit ännu.
Det positiva är dock att de har börjat utvidga Zizzi-sortimentet, och nu börjar de få in lite fina grejer. I början var det bara fula plagg tyckte jag, men nu har det kommit en del snyggt. Dock inget av det jag sett ut i butik, men men.

Det här inlägget postades i kläder. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ellos katalog

  1. Malin Bjärnlid skriver:

    Ellos vårkatalog är en katastrof – fulaste på mycket länge, ja, i min storlek alltså (50-52). Hyfsade kläder i fel storlek finns det gått om.Sara Kelly-kläderna kan vara fina men finns oftast inte över strl 48 och det går inte om man har stora bröst kan jag lova (och såååå imponerande är de inte men för stora för strl 48 i alla fall). Jag tycker plusmodet fått Ulla Popken-smitta – hu.

    • sarixa skriver:

      Ja, jag håller med. Tyckte det blev en rejäl uppryckning i höstas i och med att de införde Taillissime, och blev ännu mer hoppfull när de började sälja Zizzi-kläder, men inget av detta har infriats i vår. Zizzi-kläderna som såldes i början var hemska, nu börjar det trilla in lite bättre. Det kanske blir bättre framåt våren? Kan ju alltid hoppas.

Kommentera

