Rea på asos

Asos har också rea, kläder upp till strl 20 (ca 48-50), vilket inte jag kan ha, så jag har kollat in accessoarerna istället. En del av det jag har tipsat om tidigare är med på rean, och det handlar om ca 50% rabatt, men nu fokuserar jag på saker jag inte skrivit om förut. Här är några av mina special picks.

Supercool klocka i retrostil, 15£. Finns i andra färger.

Lååångt halsband i vit och gul metall samt pärlor. Jätteläckert! 15£.

Sött pärlhalsband i vintagestil med små berlocker. 9£.

Dyr, men läcker väska. 155£.

Stor fin ring i vintagestil, 8£.

Det här inlägget postades i accessoarer och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

