Rea på Dorothy Perkins

Snokade runt på Dorothy Perkins hemsida – föredömligt stor rea! Hittade lite smått och gott. Det jag är mest sugen på är shortsen, ballongkappan, kavajen och tulpanklänningen. Vi får se om jag har råd med det… Pundet står hyfsat lågt nu och frakten från Storbritannien är inte överjävligt dyr, framförallt inte om man jämför med USA. Så nån beställning blir det nog!

Snygga korta kostymshorts för 15£ (ca 180 kr).

Fin kavaj som gärna skulle få följa med mig till jobbet i varje fall… nästan så jag önskar att jag hade ett pappersvändarjobb, bara så jag skulle få användning av såna plagg! 25£ (ca 310 kr) kostar denna.

Superfin klassisk klänning med en lite modern twist med den tulpanformade kjolen. En investering för framtiden för det facila priset av 20£ (ca 245 kr). Finns även i svart.

Älskar denna jacka! Fynd för 30£ (ca 370 kr) som jag skulle vilja bära i vår.

Jag har alldeles för lite blått i min garderob, man kanske borde ändra på det genom att köpa den här klänningen? 15£ (ca 180 kr).

Det här är ett perfekt jobbplagg för min del. 17£ (ca 210 kr).

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

