Hello Kitty

Jo, man har ju förstått att den där Hello Kitty febern sprider sig över världen, främst genom min syster som är något besatt av katteländet (hon är 38 år…). Men nu har det väl gått lite för långt? Jag råkade snubbla över dessa skapelser, för att uttrycka det neutralt, när jag surfade, och jag undrar bara – vem i all världen skulle vilja ha detta på sig? Jag skulle skämmas så fruktansvärt av att bli sedd i detta, och då snackar vi ändå om en tjej som utan problem går till affären i mysbyxor och otvättat hår.

Eller varför inte försöka få pojkvännen att ta på sig dessa? Good luck, I say! Nog för att jag är för att killar ska bejaka sin feminina sida, men det här är ju helt hysteriskt.

Och med kisse-kallingarna på sig, kan han ju ta en sväng i sin maskulina bil… Jodå, det är en ferrari.

Sedan kan han koppla av med öl – utan att behöva se de vanliga fula ölflaskorna.

Och till sist – absolut sjukast av allt – kan han ju ta och skjuta sönder ölflaskorna med sitt alldeles sprillans nya Hello Kitty-maskingevär för att riktigt celebrera sin macho-sida! Jag lovar att hela grannskapets grabbigaste grabbar blir gröna av avund…

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Hello Kitty

  1. syster skriver:

    Syster skulle lätt kunna ta på sig de där princessklänningarna men skulle nog helst inte TA PÅ den där killen Hello Kitty-kalsongerna utan snarare TA AV!!!!

  2. sarixa skriver:

    Säker på det? Vem vet vad som gömmer sig under kalllingarna? Kanske en liten ”pussy”, skulle jag tro – hahahaha!

Kommentera

