Önskelista

Julen kryper allt närmare, och efter en mysig helg hemma hos föräldrar och svärmor har jag faktiskt kommit i julstämning. Jag längtar förtvivlat efter jullovet! Men det är bara att uthärda lite mer än två arbetsveckor så får jag min hett efterlängtade ledighet och förhoppningsvis en lätt julöverdos.

I väntan på detta har jag njutit av att surfa runt och leta efter fina kläder till min önskelista. Det här är verkligen min önske-önskelista, så jag har inte tagit hänsyn till vare sig priser eller fraktfrågor. Let’s go…

1. Den supersöta champagnefärgade jackan från b&lu, för det facila priset av 39 $.

2. ”Star struck” klänning från alight, endast 25 $ på rea. Kliar i fingrarna att beställa denna!

 

3. Denna fina gulmönstrade klänning med klassiskt kvinnlig skärning skulle mycket gärna få linda sig runt mig i sommar. Finns på alight för 108 $.

4. Superläcker topp från Baby Phat för 49 $.

5. Enkel och stilren jacka från Evans.

6. Supercool jacka från Carma för 123 E.

7. Läcker klänning från Cristyl Frazier för 325 $.

8. Avslappnat sommarlinne i min favoritfärg= orange, hittas på Forever 21 för 9 $ (!).

9. Riktig snygg-klänning från JC Penney för 80-90 dollar. Sjalringning med hög rygg, en klassisk klänning som kommer hålla i många år. En investering skulle jag vilja påstå, för det priset!

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Önskelista

  1. thenostalchic skriver:

    Jag tycker inte vår stil skiljer sig jättemycket från varandra. Vi tycks båda ha en fabeless för klänningar, vilket jag ser som en god egenskap och jag kan tänka mig att flertalet du visat upp skulle kunna få bo hemma hos mig.

    Keep up the good work.

    • sarixa skriver:

      Hej! Trevligt att se dig på min blogg! 🙂 Nja, det är väl bara det att du verkligen använder dina klänningar/kjolar, jag avgudar dem bara längst bak i garderoben och tar på mig dem vid nåt speciellt tillfälle… men jag tänkte försöka bli bättre på det. Tycker du har en lite tuffare stil än mig också.

  2. fru P skriver:

    Den vita jackan från Carma var bara såååå underbar! EN riktigt fin vinterjacka som jag inte skulle tacka nej till.

Kommentera

