Klänningar nu igen…

Jag förstår inte vad det är för fel på mig – det är ju bara klänningar jag fastnar för hela tiden, fast jag inte är så förtjust i att ha klänning på mig. Hittade ett gäng snygga på b&lu. Den blå/svartmönstrade längst till vänster skulle funka hur bra som helst på jobbet. Den här årstiden med ett par svarta leggings och stövlar för den som kan ha. Och behöver man snygga till sig ännu mer kan man dra på sig en svart kavaj till. Ursnyggt! För att inte tala om den lilla pärlan i mitten (som börjar bli utsåld), den skulle vara hur fin som helst att ha på nyårsafton. Jag gillar verkligen den röda sexiga klänningen till höger – den asymmetriska halsringningen är superfin. Komplettera med ett svart smalt bälte i midjan och du behöver inga fler accessoarer.

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

