Ehe, borde jobba…

… men hittade den här fina bloggen om lycka på DN som jag bara ville dela med mig av. Det är väldigt tänkvärt.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ehe, borde jobba…

  1. katta skriver:

    Tjena Sarixa!

    Nu har även jag hittat hit. Kul att du har en egen blogg för lite större och vilka snygga saker du har hittat, vill också ha! Fortsätt i samma stil. Jag har lagt upp dig på mina favoriter. Sköt om dig:)

  2. samantha skriver:

    nu blev jag nyfiken 🙂
    jobbar du hemifrån? eller bloggar du på jobbet ?! 🙂
    något frågvis är man ju :))

    • sarixa skriver:

      Hehe, nä jobbar inte hemifrån. Surfade runt på lunchrasten och såg bloggen om lycka och kunde inte motstå att länka till den. Så det var åtminstone halvt lagligt… 😉 Gick på fem röda dessutom!

Kommentera

