Sjalar, vid min själ!

Jag är totalt tokig i sjalar. Om jag kom på ett sätt att bära fyra sjalar samtidigt skulle jag göra det. Här kommer ett axplock ur min garderob (dagens outfit var för sunkig för att visa upp så ni får hålla tillgodo med detta).

Från vänster till höger: Blå sjal med silvertrådar, köpt på Penney’s i Dublin; Grå sjal med silvertrådar, hemstickad, gjorde jättefina pompom-bollar till men katten käkade upp dem; Vit sjal med guldtrådar, H&M; Lila sjal med guldtrådar, köpt på marknad i Budapest; Svart sjal med silvertrådar, glömt bort var jag köpt den; Vit tunn sjal med rosa tryck, Penney’s i Dublin; Lila trekant-sjal med mönster, La Redoute.

Det här inlägget postades i accessoarer och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

