Wooohooo!

Idag har jag haft hela 15 besökare! Jag är jätteglad – vad roligt att det finns några därute som gillar vad jag skriver, kom gärna tillbaka! Meningen är att bloggen ska bli större och bättre hela tiden. Jag ska börja fota mina egna outfits och jag siktar på att ha det största länkbiblioteket för stora, snygga, modemedvetna tjejer. Om det är något ni saknar eller vill läsa om så är det bara att slänga upp en kommentar.

Många kramar från en glad Sarixa…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

