Enkät

Ett nödrop gick ut från bloggen Free Fashion Stockholm om att svara på en skönhetsenkät. Jag är ju inte sämre än att jag ställer upp!

Jag som svarar är:

20+ (Ha! I 4 månader till!)

Som rengöring använder jag:

Body Shop Vitamin E serien.
Dagkräm/nattkräm/ögonkräm:

Body Shop vitamin E brun-utan-sol

Aco gel cream

Nutrilogie från Vichy
Concealer/foundation/puder:

YSL Touche Eclat

Body shop mineralfoundation och L’oreal 16h

Aco puder
Andra produkter jag använder i ansiktet är:

Neutrogena wash scrub

Estee Lauder Double Wear Mascara

Mina bästa knep för att se pigg och fräsch ut är:

Sola (varsamt) eller använda brun-utan-sol.

Plocka ögonbrynen och färga dem med permanent brynfärg.

Ögonkräm – märke spelar mindre roll, min erfarenhet är att bara man är där o klappar o smörjer lite så minskar påsarna faktiskt.

En naturlig makeup gör att man ser piggare ut! Blanda foundation med hudkräm, ta på lite rouge, lägg en ljus skugga på ögonlocken, på med mascara och ett läppglans/läppstift i en fräsch rosa färg.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Enkät

  1. Free Fashion Pia skriver:

    Kul att läsa och bra tips på produkter dessutom! Och vilken fin blogg!

Kommentera

