Om jag bara kunde ha den…

… skulle jag köpa den på en gång! Denna fantastiska kappa hos Dorothy Perkins, just nu på rea för 45£. Aaah, suck… men tyvärr går inte storlekarna längre än till 22 (ca 48).

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Om jag bara kunde ha den…

  1. lulu skriver:

    Uk size strl 22 är 50/52. Jag har strl 46/48 och kör på UK 20. Svenska 46/48 motsvarar strl 18 där. Har funderat på den svarta faktiskt, den är prinsessöt! Ha en fin dag 😀

  2. sarixa skriver:

    Ok! Har haft svårt att hitta motsvarande storlekar, alla tabeller jag hittar säger olika. Antar att det bästa är att kolla upp varje enskild hemsida och kolla deras måttabeller.

Kommentera

