Accessorize!

Accessoarer kan man aldrig få för mycket av… och det är tacksamt för oss eftersom de inte är så storleksberoende. OK, skärp kan vara ett problem, men väskor och smycken passar alla! Jag har ägnat en kväll åt att gå igenom asos.com, som brukar ha ett utbud som framkallar extrema vill-ha-känslor hos mig, men den här säsongen har de inte ett lika starkt utbud. Trenderna kan sammanfattas i tre ord: vintage, oversize och djur. Vintagesmyckena är mina personliga favoriter, med välarbetade detaljer och en lyxig känsla som känns väldigt ny (för mig i alla fall). Djurtrenden tycker jag är lite läcker, med fina asymmetriska detaljer och nya grepp. Oversize-trenden tycker jag borde gå mot sitt slut vid det här laget, men den bara upprepar sig om och om och om igen…

Det här inlägget postades i accessoarer och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Accessorize!

  1. Ping: Rea på asos « Sarixa

Kommentera

