Snyggaste klänningen just nu!

Fast den kanske är lite somrig, så vill vill vill jag ha den! NU! Finns hos kurviga.com, 350 kr. Undrar om jag ska unna mig en liten pre-julklapp tro? Hm… kom precis på att klänningen jag ska ha till nyår har jag ju haft en gång i samma sällskap – det går ju inte för sig!! Alltså måste jag köpa den här klänningen till nyår!

Det här inlägget postades i kläder och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Snyggaste klänningen just nu!

  1. sarixa skriver:

    Waaah! Nu har jag köpt den! Väntar ivrigt på leverans, bilder utlovas (om det ser bra ut)…

  2. Ping: Nya kläderna! « Sarixa

  3. Ping: Angående b&lu… « Sarixa

Kommentera

