Motivation

Anledningen till att jag startar denna blogg var en artikel jag läste i DN för några dagar sedan, om bloggen Nostalchic och kläder och mode för tjocka tjejer. Hittade även en annan sjysst blogg, Korpulent, som också handlar om detta. Men varför ska då jag starta en egen blogg, om jag hittat flera bra? Jo, därför att jag tror att jag kan göra det bättre! Korpulent är verkligen en rolig blogg att läsa, tyvärr uppdateras den inte så ofta. Nostalchic har roliga inlägg om kläder, men delar inte min klädsmak riktigt. Så jag tänkte – nog finns det plats för ännu en ”Fatshionista”-blogg!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

